Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος www.aquario.gr

Καλώς ήρθατε στο Aquario.gr. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους που αφορούν στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της εταιρείας προς όλους εσάς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας:

Η ιστοσελίδα «www.aquario.gr» είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προϊόντων μέσω του διαδικτύου, εφεξής «το ηλεκτρονικό κατάστημα», της εταιρείας με την επωνυμία «MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ», που εδρεύει στον Ταύρο Αττικής, Κλαζομενών 1 & Π. Τσαλδάρη 67, Α.Φ.Μ. 133375757, ΔΟΥ ΣΤ΄ ΑΘΗΝΩΝ, τηλέφωνο επικοινωνίας 210 9332860, ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], εφεξής «η εταιρεία».

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας www.aquario.gr διέπονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Π.Δ. 131/03, τον Νόμο 2251/1994 Περί Προστασίας Καταναλωτών, τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας, καθώς και τον Κανονισμό 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την Προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, όπως εκάστοτε ισχύουν.

1. Αποδοχή όρων

Πριν πραγματοποιήσετε συναλλαγές μέσω της ιστοσελίδας μας παρακαλούμε συμβουλευθείτε τους παρακάτω Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης.

Ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να κληθεί ή να χρειαστεί να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Όμως, για την πραγματοποίηση παραγγελίας, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η γνωστοποίηση από τον πελάτη κάποιων προσωπικών στοιχείων. Για την υποβολή παραγγελίας, ο πελάτης θα καλείται να επιλέξει την ενεργοποίηση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και αγορών». Με τη δήλωση αυτή, ο πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε γνώση των πληροφοριών που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, την προστασία των καταναλωτών και την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

2. Γνωστοποίηση πληροφοριών άρθρου 3β του Ν.2251/1994

Με τους παρόντες όρους, η εταιρεία παρέχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες που προβλέπονται στο άρθρο 3β του Ν.2251/1994 και ειδικότερα:

  • την ταυτότητα του προμηθευτή, τη γεωγραφική διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και fax, και τη διεύθυνση email της εταιρείας
  • τον Α.Φ.Μ.
  • την επωνυμία και τη διεύθυνση των καταστημάτων της εταιρείας
  • τα κύρια χαρακτηριστικά των αγαθών
  • τη συνολική τιμή των αγαθών συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και κάθε άλλου τέλους καθώς και των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής και παράδοσης
  • τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής
  • τις διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης και την προθεσμία εντός της οποίας ο προμηθευτής αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά
  • την πολιτική που εφαρμόζει η εταιρεία για την αντιμετώπιση παραπόνων
  • το δικαίωμα υπαναχώρησης, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος καθώς και το υπόδειγμα του εντύπου υπαναχώρησης
  • το κόστος επιστροφής των αγαθών σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής των προϊόντων
  • τις εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς και τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο καταναλωτής χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης
  • υπενθύμιση της ύπαρξης ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων
  • την ύπαρξη σχετικών κωδίκων συμπεριφοράς και του τρόπου απόκτησης αντιγράφων
  • τη δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν
  • πληροφορίες σχετικές με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εμπορικές εγγυήσεις.

3. Χρήση

Η εταιρεία παρέχει το περιορισμένο δικαίωμα χρήσεως του παρόντος δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού για προσωπικούς, μη εμπορικούς σκοπούς. Η χρήση του δικτυακού τόπου μπορεί να γίνεται για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην περιορίζει τη χρήση του από τρίτους. Ο επισκέπτης υποχρεούται να χρησιμοποιεί τον δικτυακό τόπο σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη, τους παρόντες όρους και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία σε αυτόν.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άμεσης διακοπής της πρόσβασης στο ηλεκτρονικό κατάστημα σε κάθε χρήστη που παραβιάζει τους εκάστοτε ισχύοντες όρους χρήσης. Η εταιρεία διατηρεί επίσης το δικαίωμα μη ανάρτησης σχολίων και δημοσιεύσεων με υβριστικό ή δυσφημιστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που αντιβαίνει στα χρηστά ήθη.

4. Εγγραφή

Για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών, απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή παραγγελίας, είναι η εγγραφή του χρήστη μέσω της ειδικής φόρμας εγγραφής μέλους. Μόλις ο χρήστης ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής, θα παραλάβει μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος ένα όνομα χρήστη (username) και ένα προσωπικό αριθμό πρόσβασης (password). Ο χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλες τις πράξεις που διενεργούνται με τους κωδικούς αυτούς και υποχρεούται να ενημερώνει άμεσα την εταιρεία, σε περίπτωση απώλειας των ως άνω κωδικών.

Μετά τη δημιουργία της εγγραφής, η διαγραφή είναι δυνατή κατόπιν αιτήσεως του χρήστη. Προσωπικό λογαριασμό μπορεί να δημιουργήσει κάθε φυσικό πρόσωπο, το οποίο έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και έχει πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.

5. Δικαιώματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας

Ο χρήστης αναγνωρίζει το αποκλειστικό δικαίωμα της MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ή των τρίτων που έχουν νόμιμα παραχωρήσει άδειες χρήσεως προς την τελευταία, σε οποιοδήποτε δικαίωμα διανοητικής (πνευματικής και βιομηχανικής) ιδιοκτησίας περιέχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

6. Εγγύηση

Η εταιρεία δεν παρέχει καμία εγγύηση αναφορικά με οποιαδήποτε λειτουργία του παρόντος καταστήματος ή με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας ή της καταλληλότητας για ένα συγκεκριμένο σκοπό, χωρίς κανένα περιορισμό. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρουσιάζονται μέσω του δικτυακού τόπου παρέχονται «ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΝ». Περαιτέρω, παρότι η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, δεν εγγυάται ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρέχεται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα καθώς και ότι δεν περιέχει “ιούς” ή άλλα επιζήμια συστατικά.

7. Περιορισμός Ευθύνης

Η εταιρεία ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα, έχει δε όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται από τον Α.Κ. για την πώληση και από την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα να είναι κατά το δυνατό ακριβή, ως προς τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων, και μολονότι λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα τεχνικά και αναγκαία μέτρα, η εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν τυπογραφικά/ηλεκτρονικά λάθη από παραδρομή, όπως π.χ. λανθασμένη αναγραφή τιμής, λη διαθεσιμότητας, οφειλόμενα σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα. Συνιστούμε στους πελάτες μας να επικοινωνούν με το κατάστημά μας τόσο για την διαθεσιμότητα, όσο και για την τιμή λιανικής, πριν την κατάθεση οιασδήποτε προκαταβολής.

Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ για αποζημίωση του χρήστη για διαφυγόντα κέρδη ή για ζημίες από οποιαδήποτε αιτία, αναφορικά με τη λειτουργία και χρήση του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, στην οποία προβαίνει με δική του πρωτοβουλία, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε ζημίας προκληθεί στον χρήστη και προέρχεται από καθυστέρηση λήψης, μη λήψη ή  απώλεια δεδομένων κατά τη χρήση της ιστοσελίδας www.aquario.gr.

Tο κατάστημα σε περίπτωση που διαπιστώσει ελάττωμα στο προϊόν ή στην συσκευασία του ή έλλειψη του προϊόντος κατά την εκτέλεση των παραγγελιών, καθώς και στην περίπτωση απώλειας αν πρόκειται για ζωντανό οργανισμό, δικαιούται να ακυρώσει την παραγγελία και να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν προκαταβολή που έχει λάβει για το προϊόν αυτό. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώνεται ο Πελάτης αν επιθυμεί τα υπόλοιπα πράγματα της παραγγελίας του και κατόπιν σύμφωνης γνώμης του θα αποστέλλονται αυτά.

Η MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν συνδέσμους (links) που παρέχονται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο χρήστης είναι υπεύθυνος πληρωμής των σχετικών τελών καθώς και κάθε σχετικού κόστους που θα προκληθεί από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

8. Παραγγελίες

Η παραγγελία των αγαθών γίνεται με τη συμπλήρωση και ηλεκτρονική αποστολή της ειδικής φόρμας «Παραγγελία». Η παραγγελία οποιουδήποτε προϊόντος από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα δεν σημαίνει την κατάρτιση οποιασδήποτε σύμβασης μεταξύ του χρήστη και της MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, εκτός αν η τελευταία αποδεχτεί την παραγγελία δια μέσου ηλεκτρονικού μηνύματος το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαθεσιμότητα, την περιγραφή και την τιμή του προϊόντος το οποίο παραγγέλθηκε. Η αποδοχή της αγοράς και η σύναψη της σύμβασης θα θεωρηθεί ολοκληρωμένη από την επιβεβαίωση αποστολής του email, ασχέτως από τη λήψη ή μη αυτού.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας ο πελάτης θα λαμβάνει μια σειρά ηλεκτρονικών μηνυμάτων τα οποία θα τον ενημερώνουν για την πορεία της παραγγελίας.

9. Τιμές – Κόστος Παραγγελίας

Το συνολικό κόστος της παραγγελίας προσδιορίζεται από τις καθαρές τιμές οι οποίες αναγράφονται για κάθε προϊόν, τον αναλογούντα Φ.Π.Α. καθώς και το κόστος μεταφοράς. Ο πελάτης θα τιμολογηθεί για το συνολικό κόστος της παραγγελίας του.

Σε περίπτωση αναπροσαρμογής των τιμών από τους προμηθευτές θα γίνεται άμεση ενημέρωση και αναπροσαρμογή των τιμών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Τυχόν αναπροσαρμογές τιμών δεν θα καταλαμβάνουν παραγγελίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί.

Επιπλέον, η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι τιμές να είναι ίδιες τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ωστόσο, ενδέχεται να παρατηρηθούν διαφοροποιήσεις στις τιμές λόγω προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιούνται κατά τη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή/και στα φυσικά καταστήματα.

10. Τρόπος πληρωμής

Η εξόφληση των σχετικών παραστατικών – τιμολογίων μπορεί να γίνεται: 

  • με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς
  • με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της PayPal
  • με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • τοις μετρητοίς (μόνο για παραλαβή από το κατάστημα)
  • με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω συσκευής POS (μόνο για παραλαβή από το κατάστημα)
  • με αντικαταβολή τοις μετρητοίς

Παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες και άνω των 500€ (προ ΦΠΑ) προς επιχειρήσεις, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της φορολογικής νομοθεσίας μπορούν να εξοφλούνται μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

11. Διαδικασία Αποστολής

Τοποθετήστε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) και εφόσον έχει εξοφληθεί, η παραγγελία σας θα μπει σε στάδιο “Επεξεργασίας” την ίδια ημέρα. Σε κάθε περίπτωση θα λάβετε ηλεκτρονική ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων (δείτε επόμενη παράγραφο “Χρόνοι Παράδοσης και Διαθεσιμότητας”).

Τα προϊόντα αποστέλλονται μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών ή μεταφορικής εταιρείας στην διεύθυνση που δηλώνει ο πελάτης. Για ογκώδη πακέτα, η δωρεάν παράδοση ισχύει επί του πεζοδρομίου. Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 10.00 μέχρι 21.00 (εκτός αργιών).

Όταν έχει αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ενημερωτικό email με τον αριθμό αποστολής και ένα link που μπορείτε να δείτε την πορεία παράδοσης της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία Courier χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής.

Στην περίπτωση αποστολής ζωντανών οργανισμών η αποστολή γίνεται με ΚΤΕΛ η ΚΑΡΑΒΙ και η παραλαβή γίνεται από τον εκάστοτε σταθμό ή λιμάνι. Σε περίπτωση που υπάρξει κόλλημα στην μεταφορά των ζωντανών οργανισμών, οποιαδήποτε απώλεια – θνησιμότητα αυτών βαρύνει τον παραλήπτη.

Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιλέξει να παραλάβει δωρεάν τα προϊόντα από το φυσικό μας κατάστημα στη Παναγή Τσαλδάρη 67, 17778, Ταύρος Αττικής. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα αν δεν παραληφθεί εντός 3 ημερών για στερεά προϊόντα και εντός 24 ωρών για ζωντανά.

11.1 Χρόνοι παράδοσης και διαθεσιμότητας
Παράδοση 1 – 3 μέρες
Η παράδοση γίνεται εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών από την επεξεργασία της παραγγελίας μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Παράδοση 4 – 10 μέρες
Η παράδοση γίνεται εντός 4 έως 10 εργάσιμων ημερών από την επεξεργασία της παραγγελίας μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Κατόπιν παραγγελίας
Το προϊόν θα αναζητηθεί σε προμηθευτή της εταιρείας και ο πελάτης θα λάβει ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα, το τελικό κόστος και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Προσωρινά εξαντλημένο
Η εταιρεία αναλαμβάνει να ενημερώνει εγκαίρως τους πελάτες περί της διαθεσιμότητας ή μη των προϊόντων, είτε με σχετική ένδειξη στην ιστοσελίδα της εταιρείας, είτε με ενημερωτικό μήνυμα εντός δύο εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας.

11.2 Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση
Νομός Αττικής
Για στερεά προϊόντα έως 20 € τα μεταφορικά είναι 2,90 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για στερεά προϊόντα άνω των 20 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για ζωντανούς οργανισμούς έως 40 € τα μεταφορικά είναι 6,50 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για ζωντανούς οργανισμούς άνω των 40 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Νομοί Ξάνθης, Ροδόπης, Έβρου
Για στερεά προϊόντα έως 20 € τα μεταφορικά είναι 3,91 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για στερεά προϊόντα άνω των 20 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για ζωντανούς οργανισμούς έως 40 € τα μεταφορικά είναι 15,00 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για ζωντανούς οργανισμούς άνω των 40 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Όλες οι άλλες περιοχές
Για στερεά προϊόντα έως 20 € τα μεταφορικά είναι 3,91 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για στερεά προϊόντα άνω των 20 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για ζωντανούς οργανισμούς έως 40 € τα μεταφορικά είναι 10,01 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για ζωντανούς οργανισμούς άνω των 40 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

11.3 Περιπτώσεις καθυστέρησης παραγγελιών
Η αποστολή της παραγγελίας σας μπορεί να καθυστερήσει στις παρακάτω περιπτώσεις. Σε κάθε περίπτωση, εκπρόσωπος του καταστήματός μας θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί σας:

  • Για προϊόντα που δεν έχουμε άμεσα διαθέσιμα, το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας καθυστερεί στο τελωνείο ή στη μεταφορά της με αποτέλεσμα να μην το έχουμε διαθέσιμο στην ημερομηνία που πρέπει να σταλεί.
  • Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που επηρεάζει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. 
  • Σε περίπτωση που δεν μπορέσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω των στοιχείων (τηλέφωνο / email) που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.

11.4 Νεκροί οργανισμοί κατά την παραλαβή

Οι αποστολές ζωντανών οργανισμών καλύπτονται από την εταιρία μας με εγγύηση παραλαβής ζωντανών οργανισμών (DOA).  Σε περίπτωση που κάποιος ζωντανός οργανισμός παραληφθεί νεκρός, τότε δύναται να πιστωθεί η τελική του αξία  σε επόμενη παραγγελία  σας.  

Για τους ζωντανούς οργανισμούς που παραλαμβάνονται νεκροί δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, ενώ η πίστωση αφορά μόνο την τελική αξία των ζωντανών οργανισμών και όχι των μεταφορικών. Το πιστωτικό δεν συνδυάζεται με προωθητικές ενέργειες συμπεριλαμβανομένων και των δωρεάν μεταφορικών.

Η Εγγύηση παραλαβής ζωντανών οργανισμών δεν ισχύει σε περίπτωση που η καθυστέρηση του δέματος οφείλεται σε καθυστερήσεις των μεταφορικών εταιρειών ή άλλων μεταφορικών μέσων.

Τα αιτήματα πίστωσης νεκρών  κατά την παραλαβή οργανισμών πρέπει:

  • Να αποστέλλονται εντός 24 ωρών από την παραλαβή μέσω email στη διεύθυνση: info@aquario.gr (Προσοχή: Μόνο μέσω email. Όχι Viber, Messenger ή άλλους τρόπους). Στο email θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός της παραγγελίας. Κανένα αίτημα δεν γίνεται δεκτό μετά το πέρας 24 ωρών από τη παραλαβή της παραγγελίας.
  • Να συνοδεύονται από μια φωτογραφία του οργανισμού μέσα στη σακούλα μεταφοράς χωρίς αυτή να έχει ανοιχτεί.
  • Στο email θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός της παραγγελίας.

12. Ακύρωση παραγγελίας

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί το προϊόν, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του είτε καλώντας στο 210-9332860 είτε αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην εταιρεία μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον κωδικό της παραγγελίας, προκειμένου η εταιρεία να προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας. Μετά την αποστολή του προϊόντος ισχύουν τα παρακάτω.

13. Επιστροφές προϊόντων

13.1. Γενική πολιτική επιστροφών εταιρείας

Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιο προϊόν μας δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο. Σύμφωνα με την γενική πολιτική επιστροφών της εταιρείας, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει προϊόντα και να ζητήσει την αντικατάστασή τους εντός προθεσμίας 20 ημερών από την πώληση και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούργια, δεν έχουν αποσφραγισθεί ή δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ως κατωτέρω και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος μεταφοράς παλαιού και νέου προϊόντος, πλην της παράδοσης σε φυσικό κατάστημα.

Επιστροφές δεν γίνονται στους ζωντανούς οργανισμούς.

13.2. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994

Πέραν των ανωτέρω, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων του και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούργια, δεν έχουν αποσφραγισθεί ή δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα (απόδειξη, τιμολόγιο κ.λπ.).

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη ημέρα της παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη ή σε τρίτο διάφορο από τον μεταφορέα που υποδείχθηκε από τον πελάτη.
Προκειμένου να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση με μία ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί στην ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρείας Παναγή Τσαλδάρη 67, 1778 Ταύρος ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.

Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, είναι αρκετό να σταλεί η δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.

Συνέπειες υπαναχώρησης

Εάν ο πελάτης υπαναχωρήσει από τη συναφθείσα σύμβαση, η εταιρεία θα επιστρέψει όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν, πλην των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η εταιρεία θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητώς κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή χρημάτων κατά τα ανωτέρω.

Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου ο πελάτης παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της εταιρείας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη συναφθείσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν τα αγαθά σταλούν πίσω πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

Στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος επιστροφής των αγαθών, πλην των περιπτώσεων επιστροφής σε φυσικό κατάστημα καθώς και των περιπτώσεων στις οποίες με υπαιτιότητα της εταιρείας εστάλησαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα, οπότε η εταιρεία αναλαμβάνει κάθε κόστος μεταφοράς του παλαιού και νέου προϊόντος.

13.3. Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής

Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης που προβλέπονται ανωτέρω υπό 13.1 και 13.2 δεν ισχύουν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Ζωντανοί οργανισμοί.
  • Προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων αγαθών.
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως πλαστελίνες, μαρκαδόροι κ.λπ.
  • Προμήθεια αγαθών τα οποία λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα ή συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία.
  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

13.4. Ευθύνη πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τις διατάξεις του ΑΚ (αρ. 534 επ.). Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την κατάρτιση της σύμβασης.

14. Εφαρμοστέο Δίκαιο και λοιποί όροι

14.1. Όλοι οι όροι του παρόντος είναι ουσιώδεις. Στην περίπτωση που οποιοσδήποτε όρος του παρόντος ή η εφαρμογή του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες κηρυχθεί από αρμόδιο δικαστήριο ή αρχή άκυρος ή ανεφάρμοστος, οι υπόλοιποι όροι, καθώς και ο ως άνω όρος όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες περιπτώσεις, παραμένουν σε ισχύ σε κάθε περίπτωση.

14.2. Η MY AQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ,  διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, συμπεριλαμβανομένων των παρόντων όρων, των τιμών και των περιγραφών των προϊόντων, ή και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή μέρος του παρόντος, αναλαμβάνει δε να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις μέσω της παρούσας ιστοσελίδας. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί.

14.3. Οι παρόντες όροι υπέχουν θέση πληροφόρησης του άρθρου 3β του Ν. 2251/1994.

14.4. Η ισχύς, εκτέλεση, ερμηνεία και τα αποτελέσματα του παρόντος ρυθμίζονται από το ελληνικό δίκαιο και τα δικαστήρια των Αθηνών έχουν την αποκλειστική δικαιοδοσία και αρμοδιότητα.

14.5. Για την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών, ο καταναλωτής μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης και επίλυσης διαφορών, όπως η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλατεία Κάνιγγος 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr), ο Συνήγορος του Καταναλωτή (Λ. Αλεξάνδρας 144, 117 71 Αθήνα, www.synigoroskatanaloti.gr), καθώς και οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών στις κατά τόπους Νομαρχίες.

14.6. Επιπλέον, οι καταναλωτές που διαμένουν στην Ελλάδα και επιθυμούν τη φιλική επίλυση διαφορών που έχουν προκύψει από συμβάσεις ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων με προμηθευτές που εδρεύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έχουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων ΕΕΔ. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) στην Ελλάδα είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος (Λ .Αλεξάνδρας 144 11471 Αθήνα, τηλ. 210 6460862, fax 2106460784, www.eccgreece.gr – [email protected])

15. Εξυπηρέτηση καταναλωτών

Η εταιρεία διαθέτει τους κατάλληλους μηχανισμούς και το επαρκές προσωπικό το οποίο ασχολείται με την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενημέρωσή τους σχετικά με αιτήματά τους εντός των νόμιμων ορίων ανά περίπτωση.

Για οποιοδήποτε αίτημα ή πληροφορία σχετικά με τη λειτουργία του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, την πορεία της παραγγελίας σας ή σχετικά με τη διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], τηλεφωνικά στο 210-9332860ή συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας.

Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:

  • Τηλεφωνικά στο (+30) 210 9332860 – Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 (εκτός αργιών)
  • Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο info@aquario.gr

Η Εταιρία:
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
“MY AQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ”
Έδρα: Kλαζομενών 1 & Π.Τσαλδάρη 67, ΤΚ 17778, Ταύρος – Αττική
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 9332860
ΑΦΜ: 133375757, ΔΟΥ Α΄ ΑΘΗΝΩΝ

Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος www.aquario.gr

Καλώς ήρθατε στο Aquario.gr. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους παρακάτω όρους που αφορούν στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της εταιρείας προς όλους εσάς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας:

Η ιστοσελίδα «www.aquario.gr» είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προϊόντων μέσω του διαδικτύου, εφεξής «το ηλεκτρονικό κατάστημα», της εταιρείας με την επωνυμία «MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ», που εδρεύει στον Ταύρο Αττικής, Κλαζομενών 1 & Π. Τσαλδάρη 67, Α.Φ.Μ. 133375757, ΔΟΥ ΣΤ΄ ΑΘΗΝΩΝ, τηλέφωνο επικοινωνίας 210 9332860, ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], εφεξής «η εταιρεία».

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας www.aquario.gr διέπονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Π.Δ. 131/03, τον Νόμο 2251/1994 Περί Προστασίας Καταναλωτών, τον Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας, καθώς και τον Κανονισμό 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την Προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, όπως εκάστοτε ισχύουν.

1. Αποδοχή όρων

Πριν πραγματοποιήσετε συναλλαγές μέσω της ιστοσελίδας μας παρακαλούμε συμβουλευθείτε τους παρακάτω Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης.

Ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να κληθεί ή να χρειαστεί να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Όμως, για την πραγματοποίηση παραγγελίας, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η γνωστοποίηση από τον πελάτη κάποιων προσωπικών στοιχείων. Για την υποβολή παραγγελίας, ο πελάτης θα καλείται να επιλέξει την ενεργοποίηση της ένδειξης «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και αγορών». Με τη δήλωση αυτή, ο πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε γνώση των πληροφοριών που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία για το ηλεκτρονικό εμπόριο, την προστασία των καταναλωτών και την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

2. Γνωστοποίηση πληροφοριών άρθρου 3β του Ν.2251/1994

Με τους παρόντες όρους, η εταιρεία παρέχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες που προβλέπονται στο άρθρο 3β του Ν.2251/1994 και ειδικότερα:

  • την ταυτότητα του προμηθευτή, τη γεωγραφική διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και fax, και τη διεύθυνση email της εταιρείας
  • τον Α.Φ.Μ.
  • την επωνυμία και τη διεύθυνση των καταστημάτων της εταιρείας
  • τα κύρια χαρακτηριστικά των αγαθών
  • τη συνολική τιμή των αγαθών συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και κάθε άλλου τέλους καθώς και των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής και παράδοσης
  • τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής
  • τις διευθετήσεις πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης και την προθεσμία εντός της οποίας ο προμηθευτής αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά
  • την πολιτική που εφαρμόζει η εταιρεία για την αντιμετώπιση παραπόνων
  • το δικαίωμα υπαναχώρησης, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος καθώς και το υπόδειγμα του εντύπου υπαναχώρησης
  • το κόστος επιστροφής των αγαθών σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής των προϊόντων
  • τις εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς και τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο καταναλωτής χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης
  • υπενθύμιση της ύπαρξης ευθύνης του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων
  • την ύπαρξη σχετικών κωδίκων συμπεριφοράς και του τρόπου απόκτησης αντιγράφων
  • τη δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν
  • πληροφορίες σχετικές με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εμπορικές εγγυήσεις.

3. Χρήση

Η εταιρεία παρέχει το περιορισμένο δικαίωμα χρήσεως του παρόντος δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω αυτού για προσωπικούς, μη εμπορικούς σκοπούς. Η χρήση του δικτυακού τόπου μπορεί να γίνεται για νόμιμους σκοπούς και με τρόπο που να μην περιορίζει τη χρήση του από τρίτους. Ο επισκέπτης υποχρεούται να χρησιμοποιεί τον δικτυακό τόπο σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη, τους παρόντες όρους και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία σε αυτόν.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άμεσης διακοπής της πρόσβασης στο ηλεκτρονικό κατάστημα σε κάθε χρήστη που παραβιάζει τους εκάστοτε ισχύοντες όρους χρήσης. Η εταιρεία διατηρεί επίσης το δικαίωμα μη ανάρτησης σχολίων και δημοσιεύσεων με υβριστικό ή δυσφημιστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που αντιβαίνει στα χρηστά ήθη.

4. Εγγραφή

Για λόγους ασφάλειας των συναλλαγών, απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή παραγγελίας, είναι η εγγραφή του χρήστη μέσω της ειδικής φόρμας εγγραφής μέλους. Μόλις ο χρήστης ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής, θα παραλάβει μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος ένα όνομα χρήστη (username) και ένα προσωπικό αριθμό πρόσβασης (password). Ο χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλες τις πράξεις που διενεργούνται με τους κωδικούς αυτούς και υποχρεούται να ενημερώνει άμεσα την εταιρεία, σε περίπτωση απώλειας των ως άνω κωδικών.

Μετά τη δημιουργία της εγγραφής, η διαγραφή είναι δυνατή κατόπιν αιτήσεως του χρήστη. Προσωπικό λογαριασμό μπορεί να δημιουργήσει κάθε φυσικό πρόσωπο, το οποίο έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του και έχει πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.

5. Δικαιώματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας

Ο χρήστης αναγνωρίζει το αποκλειστικό δικαίωμα της MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ή των τρίτων που έχουν νόμιμα παραχωρήσει άδειες χρήσεως προς την τελευταία, σε οποιοδήποτε δικαίωμα διανοητικής (πνευματικής και βιομηχανικής) ιδιοκτησίας περιέχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

6. Εγγύηση

Η εταιρεία δεν παρέχει καμία εγγύηση αναφορικά με οποιαδήποτε λειτουργία του παρόντος καταστήματος ή με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλειας ή της καταλληλότητας για ένα συγκεκριμένο σκοπό, χωρίς κανένα περιορισμό. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρουσιάζονται μέσω του δικτυακού τόπου παρέχονται «ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΝ». Περαιτέρω, παρότι η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, δεν εγγυάται ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα θα παρέχεται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα καθώς και ότι δεν περιέχει “ιούς” ή άλλα επιζήμια συστατικά.

7. Περιορισμός Ευθύνης

Η εταιρεία ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα, έχει δε όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται από τον Α.Κ. για την πώληση και από την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα να είναι κατά το δυνατό ακριβή, ως προς τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων, και μολονότι λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα τεχνικά και αναγκαία μέτρα, η εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν τυπογραφικά/ηλεκτρονικά λάθη από παραδρομή, όπως π.χ. λανθασμένη αναγραφή τιμής, λη διαθεσιμότητας, οφειλόμενα σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα. Συνιστούμε στους πελάτες μας να επικοινωνούν με το κατάστημά μας τόσο για την διαθεσιμότητα, όσο και για την τιμή λιανικής, πριν την κατάθεση οιασδήποτε προκαταβολής.

Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ για αποζημίωση του χρήστη για διαφυγόντα κέρδη ή για ζημίες από οποιαδήποτε αιτία, αναφορικά με τη λειτουργία και χρήση του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, στην οποία προβαίνει με δική του πρωτοβουλία, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε ζημίας προκληθεί στον χρήστη και προέρχεται από καθυστέρηση λήψης, μη λήψη ή  απώλεια δεδομένων κατά τη χρήση της ιστοσελίδας www.aquario.gr.

Tο κατάστημα σε περίπτωση που διαπιστώσει ελάττωμα στο προϊόν ή στην συσκευασία του ή έλλειψη του προϊόντος κατά την εκτέλεση των παραγγελιών, καθώς και στην περίπτωση απώλειας αν πρόκειται για ζωντανό οργανισμό, δικαιούται να ακυρώσει την παραγγελία και να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν προκαταβολή που έχει λάβει για το προϊόν αυτό. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερώνεται ο Πελάτης αν επιθυμεί τα υπόλοιπα πράγματα της παραγγελίας του και κατόπιν σύμφωνης γνώμης του θα αποστέλλονται αυτά.

Η MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν συνδέσμους (links) που παρέχονται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο χρήστης είναι υπεύθυνος πληρωμής των σχετικών τελών καθώς και κάθε σχετικού κόστους που θα προκληθεί από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

8. Παραγγελίες

Η παραγγελία των αγαθών γίνεται με τη συμπλήρωση και ηλεκτρονική αποστολή της ειδικής φόρμας «Παραγγελία». Η παραγγελία οποιουδήποτε προϊόντος από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα δεν σημαίνει την κατάρτιση οποιασδήποτε σύμβασης μεταξύ του χρήστη και της MYAQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, εκτός αν η τελευταία αποδεχτεί την παραγγελία δια μέσου ηλεκτρονικού μηνύματος το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαθεσιμότητα, την περιγραφή και την τιμή του προϊόντος το οποίο παραγγέλθηκε. Η αποδοχή της αγοράς και η σύναψη της σύμβασης θα θεωρηθεί ολοκληρωμένη από την επιβεβαίωση αποστολής του email, ασχέτως από τη λήψη ή μη αυτού.

Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας ο πελάτης θα λαμβάνει μια σειρά ηλεκτρονικών μηνυμάτων τα οποία θα τον ενημερώνουν για την πορεία της παραγγελίας.

9. Τιμές – Κόστος Παραγγελίας

Το συνολικό κόστος της παραγγελίας προσδιορίζεται από τις καθαρές τιμές οι οποίες αναγράφονται για κάθε προϊόν, τον αναλογούντα Φ.Π.Α. καθώς και το κόστος μεταφοράς. Ο πελάτης θα τιμολογηθεί για το συνολικό κόστος της παραγγελίας του.

Σε περίπτωση αναπροσαρμογής των τιμών από τους προμηθευτές θα γίνεται άμεση ενημέρωση και αναπροσαρμογή των τιμών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Τυχόν αναπροσαρμογές τιμών δεν θα καταλαμβάνουν παραγγελίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί.

Επιπλέον, η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι τιμές να είναι ίδιες τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ωστόσο, ενδέχεται να παρατηρηθούν διαφοροποιήσεις στις τιμές λόγω προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιούνται κατά τη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή/και στα φυσικά καταστήματα.

10. Τρόπος πληρωμής

Η εξόφληση των σχετικών παραστατικών – τιμολογίων μπορεί να γίνεται: 

  • με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς
  • με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσα στο ασφαλές περιβάλλον της PayPal
  • με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • τοις μετρητοίς (μόνο για παραλαβή από το κατάστημα)
  • με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω συσκευής POS (μόνο για παραλαβή από το κατάστημα)
  • με αντικαταβολή τοις μετρητοίς

Παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες και άνω των 500€ (προ ΦΠΑ) προς επιχειρήσεις, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της φορολογικής νομοθεσίας μπορούν να εξοφλούνται μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

11. Διαδικασία Αποστολής

Τοποθετήστε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) και εφόσον έχει εξοφληθεί, η παραγγελία σας θα μπει σε στάδιο “Επεξεργασίας” την ίδια ημέρα. Σε κάθε περίπτωση θα λάβετε ηλεκτρονική ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων (δείτε επόμενη παράγραφο “Χρόνοι Παράδοσης και Διαθεσιμότητας”).

Τα προϊόντα αποστέλλονται μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών ή μεταφορικής εταιρείας στην διεύθυνση που δηλώνει ο πελάτης. Για ογκώδη πακέτα, η δωρεάν παράδοση ισχύει επί του πεζοδρομίου. Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 10.00 μέχρι 21.00 (εκτός αργιών).

Όταν έχει αποσταλεί η παραγγελία σας, θα λάβετε ενημερωτικό email με τον αριθμό αποστολής και ένα link που μπορείτε να δείτε την πορεία παράδοσης της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία Courier χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής.

Στην περίπτωση αποστολής ζωντανών οργανισμών η αποστολή γίνεται με ΚΤΕΛ η ΚΑΡΑΒΙ και η παραλαβή γίνεται από τον εκάστοτε σταθμό ή λιμάνι. Σε περίπτωση που υπάρξει κόλλημα στην μεταφορά των ζωντανών οργανισμών, οποιαδήποτε απώλεια – θνησιμότητα αυτών βαρύνει τον παραλήπτη.

Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιλέξει να παραλάβει δωρεάν τα προϊόντα από το φυσικό μας κατάστημα στη Παναγή Τσαλδάρη 67, 17778, Ταύρος Αττικής. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα αν δεν παραληφθεί εντός 3 ημερών για στερεά προϊόντα και εντός 24 ωρών για ζωντανά.

11.1 Χρόνοι παράδοσης και διαθεσιμότητας
Παράδοση 1 – 3 μέρες
Η παράδοση γίνεται εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών από την επεξεργασία της παραγγελίας μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Παράδοση 4 – 10 μέρες
Η παράδοση γίνεται εντός 4 έως 10 εργάσιμων ημερών από την επεξεργασία της παραγγελίας μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Κατόπιν παραγγελίας
Το προϊόν θα αναζητηθεί σε προμηθευτή της εταιρείας και ο πελάτης θα λάβει ενημέρωση για τη διαθεσιμότητα, το τελικό κόστος και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Προσωρινά εξαντλημένο
Η εταιρεία αναλαμβάνει να ενημερώνει εγκαίρως τους πελάτες περί της διαθεσιμότητας ή μη των προϊόντων, είτε με σχετική ένδειξη στην ιστοσελίδα της εταιρείας, είτε με ενημερωτικό μήνυμα εντός δύο εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας.

11.2 Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση
Νομός Αττικής
Για στερεά προϊόντα έως 20 € τα μεταφορικά είναι 2,90 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για στερεά προϊόντα άνω των 20 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για ζωντανούς οργανισμούς έως 40 € τα μεταφορικά είναι 6,50 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για ζωντανούς οργανισμούς άνω των 40 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Νομοί Ξάνθης, Ροδόπης, Έβρου
Για στερεά προϊόντα έως 20 € τα μεταφορικά είναι 3,91 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για στερεά προϊόντα άνω των 20 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για ζωντανούς οργανισμούς έως 40 € τα μεταφορικά είναι 15,00 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για ζωντανούς οργανισμούς άνω των 40 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

Όλες οι άλλες περιοχές
Για στερεά προϊόντα έως 20 € τα μεταφορικά είναι 3,91 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για στερεά προϊόντα άνω των 20 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Για ζωντανούς οργανισμούς έως 40 € τα μεταφορικά είναι 10,01 € (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).
Για ζωντανούς οργανισμούς άνω των 40 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

11.3 Περιπτώσεις καθυστέρησης παραγγελιών
Η αποστολή της παραγγελίας σας μπορεί να καθυστερήσει στις παρακάτω περιπτώσεις. Σε κάθε περίπτωση, εκπρόσωπος του καταστήματός μας θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει μαζί σας:

  • Για προϊόντα που δεν έχουμε άμεσα διαθέσιμα, το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας καθυστερεί στο τελωνείο ή στη μεταφορά της με αποτέλεσμα να μην το έχουμε διαθέσιμο στην ημερομηνία που πρέπει να σταλεί.
  • Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που επηρεάζει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας. 
  • Σε περίπτωση που δεν μπορέσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω των στοιχείων (τηλέφωνο / email) που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.

11.4 Νεκροί οργανισμοί κατά την παραλαβή

Οι αποστολές ζωντανών οργανισμών καλύπτονται από την εταιρία μας με εγγύηση παραλαβής ζωντανών οργανισμών (DOA).  Σε περίπτωση που κάποιος ζωντανός οργανισμός παραληφθεί νεκρός, τότε δύναται να πιστωθεί η τελική του αξία  σε επόμενη παραγγελία  σας.  

Για τους ζωντανούς οργανισμούς που παραλαμβάνονται νεκροί δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, ενώ η πίστωση αφορά μόνο την τελική αξία των ζωντανών οργανισμών και όχι των μεταφορικών. Το πιστωτικό δεν συνδυάζεται με προωθητικές ενέργειες συμπεριλαμβανομένων και των δωρεάν μεταφορικών.

Η Εγγύηση παραλαβής ζωντανών οργανισμών δεν ισχύει σε περίπτωση που η καθυστέρηση του δέματος οφείλεται σε καθυστερήσεις των μεταφορικών εταιρειών ή άλλων μεταφορικών μέσων.

Τα αιτήματα πίστωσης νεκρών  κατά την παραλαβή οργανισμών πρέπει:

  • Να αποστέλλονται εντός 24 ωρών από την παραλαβή μέσω email στη διεύθυνση: info@aquario.gr (Προσοχή: Μόνο μέσω email. Όχι Viber, Messenger ή άλλους τρόπους). Στο email θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός της παραγγελίας. Κανένα αίτημα δεν γίνεται δεκτό μετά το πέρας 24 ωρών από τη παραλαβή της παραγγελίας.
  • Να συνοδεύονται από μια φωτογραφία του οργανισμού μέσα στη σακούλα μεταφοράς χωρίς αυτή να έχει ανοιχτεί.
  • Στο email θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός της παραγγελίας.

12. Ακύρωση παραγγελίας

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί το προϊόν, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του είτε καλώντας στο 210-9332860 είτε αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην εταιρεία μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον κωδικό της παραγγελίας, προκειμένου η εταιρεία να προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας. Μετά την αποστολή του προϊόντος ισχύουν τα παρακάτω.

13. Επιστροφές προϊόντων

13.1. Γενική πολιτική επιστροφών εταιρείας

Αν για οποιονδήποτε λόγο κάποιο προϊόν μας δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να το επιστρέψετε και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο. Σύμφωνα με την γενική πολιτική επιστροφών της εταιρείας, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει προϊόντα και να ζητήσει την αντικατάστασή τους εντός προθεσμίας 20 ημερών από την πώληση και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούργια, δεν έχουν αποσφραγισθεί ή δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους ως κατωτέρω και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος μεταφοράς παλαιού και νέου προϊόντος, πλην της παράδοσης σε φυσικό κατάστημα.

Επιστροφές δεν γίνονται στους ζωντανούς οργανισμούς.

13.2. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994

Πέραν των ανωτέρω, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσει οποιαδήποτε εξήγηση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων του και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούργια, δεν έχουν αποσφραγισθεί ή δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα (απόδειξη, τιμολόγιο κ.λπ.).

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη ημέρα της παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη ή σε τρίτο διάφορο από τον μεταφορέα που υποδείχθηκε από τον πελάτη.
Προκειμένου να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση με μία ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί στην ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρείας Παναγή Τσαλδάρη 67, 1778 Ταύρος ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης.

Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, είναι αρκετό να σταλεί η δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης.

Συνέπειες υπαναχώρησης

Εάν ο πελάτης υπαναχωρήσει από τη συναφθείσα σύμβαση, η εταιρεία θα επιστρέψει όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν, πλην των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η εταιρεία θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχει συμφωνηθεί ρητώς κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για την επιστροφή χρημάτων κατά τα ανωτέρω.

Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου ο πελάτης παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Ο πελάτης οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα της εταιρείας, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη συναφθείσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν τα αγαθά σταλούν πίσω πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

Στην περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης θα επιβαρυνθεί με το ανάλογο κόστος επιστροφής των αγαθών, πλην των περιπτώσεων επιστροφής σε φυσικό κατάστημα καθώς και των περιπτώσεων στις οποίες με υπαιτιότητα της εταιρείας εστάλησαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα με πραγματικά ελαττώματα, οπότε η εταιρεία αναλαμβάνει κάθε κόστος μεταφοράς του παλαιού και νέου προϊόντος.

13.3. Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής

Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης που προβλέπονται ανωτέρω υπό 13.1 και 13.2 δεν ισχύουν στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Ζωντανοί οργανισμοί.
  • Προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων αγαθών.
  • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως πλαστελίνες, μαρκαδόροι κ.λπ.
  • Προμήθεια αγαθών τα οποία λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα ή συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία.
  • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

13.4. Ευθύνη πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τις διατάξεις του ΑΚ (αρ. 534 επ.). Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την κατάρτιση της σύμβασης.

14. Εφαρμοστέο Δίκαιο και λοιποί όροι

14.1. Όλοι οι όροι του παρόντος είναι ουσιώδεις. Στην περίπτωση που οποιοσδήποτε όρος του παρόντος ή η εφαρμογή του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες κηρυχθεί από αρμόδιο δικαστήριο ή αρχή άκυρος ή ανεφάρμοστος, οι υπόλοιποι όροι, καθώς και ο ως άνω όρος όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες περιπτώσεις, παραμένουν σε ισχύ σε κάθε περίπτωση.

14.2. Η MY AQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ,  διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, συμπεριλαμβανομένων των παρόντων όρων, των τιμών και των περιγραφών των προϊόντων, ή και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή μέρος του παρόντος, αναλαμβάνει δε να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις μέσω της παρούσας ιστοσελίδας. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν καταλαμβάνει παραγγελίες που έχουν ήδη τοποθετηθεί.

14.3. Οι παρόντες όροι υπέχουν θέση πληροφόρησης του άρθρου 3β του Ν. 2251/1994.

14.4. Η ισχύς, εκτέλεση, ερμηνεία και τα αποτελέσματα του παρόντος ρυθμίζονται από το ελληνικό δίκαιο και τα δικαστήρια των Αθηνών έχουν την αποκλειστική δικαιοδοσία και αρμοδιότητα.

14.5. Για την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών, ο καταναλωτής μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης και επίλυσης διαφορών, όπως η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλατεία Κάνιγγος 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr), ο Συνήγορος του Καταναλωτή (Λ. Αλεξάνδρας 144, 117 71 Αθήνα, www.synigoroskatanaloti.gr), καθώς και οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών στις κατά τόπους Νομαρχίες.

14.6. Επιπλέον, οι καταναλωτές που διαμένουν στην Ελλάδα και επιθυμούν τη φιλική επίλυση διαφορών που έχουν προκύψει από συμβάσεις ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων με προμηθευτές που εδρεύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση, έχουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικής εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών κάνοντας χρήση των καταχωρημένων φορέων ΕΕΔ. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) στην Ελλάδα είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος (Λ .Αλεξάνδρας 144 11471 Αθήνα, τηλ. 210 6460862, fax 2106460784, www.eccgreece.gr – [email protected])

15. Εξυπηρέτηση καταναλωτών

Η εταιρεία διαθέτει τους κατάλληλους μηχανισμούς και το επαρκές προσωπικό το οποίο ασχολείται με την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενημέρωσή τους σχετικά με αιτήματά τους εντός των νόμιμων ορίων ανά περίπτωση.

Για οποιοδήποτε αίτημα ή πληροφορία σχετικά με τη λειτουργία του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, την πορεία της παραγγελίας σας ή σχετικά με τη διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], τηλεφωνικά στο 210-9332860ή συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας.

Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:

  • Τηλεφωνικά στο (+30) 210 9332860 – Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 (εκτός αργιών)
  • Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο info@aquario.gr

Η Εταιρία:
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
“MY AQUARIUM – ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ – ΒΕΣΣΑΛΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ”
Έδρα: Kλαζομενών 1 & Π.Τσαλδάρη 67, ΤΚ 17778, Ταύρος – Αττική
Τηλεφωνικό κέντρο: (+30) 210 9332860
ΑΦΜ: 133375757, ΔΟΥ Α΄ ΑΘΗΝΩΝ